System BiletKom

System zarządzania sprzedażą biletów przez telefon komórkowy.


    System składa się z trzech aplikacji:

  • - aplikacji mobilnej BiletKom,
  • - aplikacji internetowej,
  • - aplikacji mobilnej dla kierowcy.
Aplikacja internetowa służy do organizacji całego systemu. Wszystkie informacje, które zostaną zapisane przy pomocy aplikacji zarządzającej na stronie WWW będzie przesyłane po odpowiednim przetworzeniu na smartfony użytkowników. Aplikacja pozwala m.in. na wpisanie tras przejazdu autobusów, godzin ich odjazdów z poszczególnych przystanków (z uwzględnieniem okresowości kursów), rodzajów biletów oraz cenników. Dodatkowo system umożliwia przypisanie konkretnych kierowców i autobusów do danych kursów. W aplikacji tej można również znaleźć narzędzia umożliwiające tworzenie harmonogramu pracy kierowców i wykorzystania autobusów. W czasie rzeczywistym przedstawia informacje o rezerwacjach i zakupach biletów.

Aplikacja dla kierowcy informuje o trasie, czasach wyjazdu i przyjazdu, ilości miejsc zarezerwowanych i sprzedanych. Służy do automatycznego sczytywania kodu biletu z telefonu pasażera i wyświetla pełną wersję biletu na smartfonie kierowcy.

Aplikacja dla pasażera umożliwia proste wyszukiwanie tras oraz możliwość zakupu oraz rezerwacji biletu na przewozy międzynarodowe. Zakupiony bilet pojawia się w telefonie podróżnego w postaci kodu QR z możliwością oglądania szczegółów dotyczących biletu. Głównym celem aplikacji jest ułatwienie zakupu biletu przez internet za pomocą telefonu komórkowego, ograniczenie czasu na dojazdy do biur podróży. Aplikacja zwalnia z wymogu drukowania biletu przez podróżnego.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę www.biletkom.pl.

Do pobrania na Google play